Svetainės Google AdWords ir AdWords Keyword Planner bei SEO raktažodžių parinkimas

InternetasInterneto svetainės

0 • 3923 •

Pav.: Svetainės Google AdWords ir AdWords Keyword Planner bei SEO raktažodžių parinkimas

Google Adwords - programa yra skirta reklamuoti internetines svetaines. Principas paprastas – išsirenkate raktažodžius pagal kuriuos norite būti randami, už juos mokate ir kai lankytojas google paieškoje ieško būtent tų žodžių, jūsų reklama atsiranda paieškos rezultatų viršuje.

AdWords reklamos pavyzdys

Jei norite reklamuotis, reikia turėti svetainę, kurią reklamuosite, gmail el. pašto paskyrą, su kuria prisijungsite prie programos svetainės ir kredito kortelę, kad galėtumėte sumokėti už reklamos paslaugas.

Google Adwords Keyword Planner – svetainė, kurioje galite susiplanuoti, kuriuos raktažodžius naudoti. Norint naudotis šia paslauga, reikia turėti gmail el. pašto paskyrą: prisijungiate, sutinkate su naudojimosi taisyklėmis ir naudojatės.

Šioje vietoje gali iškilti natūralus klausimas apie SEO: kam Jums reikia planuotis raktažodžius, jei neplanuojate mokėti už reklamą, o žadate susitvarkyti svetainę taip, kad pati paieškos sistema pateiktų ją aukštose pozicijose ir nukreiptų vartotojus pas jus?

Atsakymas paprastas: raktažodžių planavimo svetainė parodo tikslius raktažodžius, kurie yra populiarūs, parodo ir tai kiek jie yra populiarūs, o tai leidžia Jums planuotis frazes, kurias turitumėte naudoti rašydami savo turinį.

Keyword planner paieškos langas

Ieškoti galite pagal produktą ar paslaugą, kuriuos norite reklamuoti, taip pat galite gauti patarimus jau egzistuojančiai svetainei nurodę jos adresą arba galite rinktis kažkokią produktų kategoriją. Jei svarbu, nurodykite regioną (valstybę arba kelias) ir pageidaujamą kalbą (-as). Tada pirmyn! Rezultatai atrodo taip:

 

Keyword planner rezultatų langas

Paanalizavus pateiktus duomenis, matosi, jog šiai svetainei tinka naudoti žodį: kursai, kurio per mėnesį google paieškoje yra ieškoma nuo 1 tūkstančio iki 10 tūkstančių kartų, po to eina žodis programavimas, jis paieškos laukelyje įvedamas nuo 100 iki tūkstančio kartų, taip pat ir frazės: autocad programa bei excel kursai.

Stulpelis Konkurencija (angl. Competition) ir Siūlomas statymas (angl. Suggested bid) yra skirti tiems, kas nori pirkti raktažodžius. Jie atitinkamai parodo kiek daug reklamos užsakovų nori reklamuotis su šiomis frazėmis ir kokią apytikslią kainą reikės mokėti, norint sau išsipirkti šiuos žodžius.

Atminkite: tai yra tikslios paieškos frazės vedamos į google paieškos laukelį. Norite būti randami pagal šiuos raktažodžius - nekeiskite jų vietomis ir kitaip neiškraipykite!

Svarbu: taip pat reikia įvesti sąvoką kaip "raktažodžių tankis" (angl. Keyword density). Jis turėtų būti apie 3%. Daugiau skaitykite: Svetainės turinio kūrimas ir raktažodžių tankis

Pamoka pateikta

Facebook